Nieuwe bezoekers - Vlugge start!

Nieuwe bezoekers, hier is een vlugge 'stap-voor-stap guide' om direct te kunnen starten

1 - Klik op de link - Leer poker spelen bij Poker Professor en ontvang gratis $150 - Zonder eigen storting!; of op één van de banners op mijn blog. Zij verwijzen naar dezelfde link.

2 - Registreer op Poker Professor

3 - Registreer op Titan Poker. Zorg dat je hun instructies nauwkeurig volgt en alles juist invult!
Enkele belangrijke punten:
*Je moet je bij Titan Poker registreren met de couponcode: 'Prof150' (bij registratie funaccount), anders kun je geen gratis bankroll ontvangen!
*
Je moet bij de registratie dezelfde munteenheid kiezen als mezelf! Anders kan ik geen geld transfereren op jullie spelersrekening!
Ik werk met de munteenheid: $!


4 - Druk op de site van poker professor je Titan Poker gebruikersnaam in die altijd begint met TTR... Zo weet poker professor hoeveel punten je verdient en aan wie ze bonussen moeten geven.

5 - Zend mij een e-mail naar matti.labeeuw@gmail.com en bevestig je registratienaam op Poker professor en Titan Poker. Dit is belangrijk om je aantal punten te volgen en uit te betalen!

6 - Lees de strategie en doe de test. Je kan mij altijd om hulp vragen op bovenstaand e-mailadres. (Hou er rekening mee dat je na falen een half uur moet wachten voor je nog eens kan proberen)

7 - Na het slagen van de test is een verificatie nodig om de bonus te kunnen ontvangen. Vroeger kon dit via sms, nu alleen nog via telefoon om fraude te voorkomen. Ik heb nog sms-verificatie gedaan, maar ik denk dat je gewoon je gsmnummer en je land moet geven en dat ze je dan contacteren.

8 - Binnen de 72 uur zal je je eerste $50 krijgen. Als dit niet het geval is, contacteer je de poker professor support.

9 - Start met spelen en het verdienen van Titan Points. Deze zullen ervoor zorgen dat je de rest van de $150 kunt vrijspelen en de $100 van mij kan ontvangen. Hier staat hoe:

* Na het verdienen van 1,500 Titan Points kun je een nieuwe test doen. Als je slaagt ontvang de tweede $50+ $50 bonus.
Die bonus kun je vrijspelen door punten te verdienen.
($5 bonus= 600 Titan Points --> $50 bonus= 6,000 TP)

Wat krijg je nu van mij en wanneer krijg je dat?

*-->Bij het ontvangen van je eerste $50 = Je hebt $7,5 van mij tegoed, maar de minimum transfer amount is: $10! Je krijgt de $7,5 bij de 2e schijf!

-->Na het verdienen van 1,200 Titan Points = Ik zal je $17,5 + $7,5 (van de eerste schijf) teruggeven. In totaal dus $25

-->Na het verdienen van 6,000 TP = Ik zal je $37,5 teruggeven

-->Na het verdienen van 15,000 TP= Ik zal je nog eens $37,5 teruggeven

In totaal zal je dus $150 van de pokerindustrie + $100 van mij ontvangen = $250

10 - Schrijf je in voor de blog en hou de updates en de statistieken bij!

Veel geluk aan de pokertafels!

donderdag 10 juli 2008

Alleen nog telefoon verificatie mogelijk

Hallo,

Vroeger kon de verificatie, na het slagen van de 1e test, via sms gebeuren. Dat was zeer simpel. Je gaf je gsmnummer en je land en je kreeg een sms met een code die je dan op poker professor moest intikken.
Maar blijkbaar werd er teveel fraude gepleegd en nu kan de verificatie enkel nog via de telefoon. Hoe dat juist gaat weet ik niet, want ik heb de sms-verificatie gedaan. Ik denk dat je gewoon ergens je telefoonnummer en je land moet ingeven en dat je dan gecontacteerd wordt.
Wees gerust, zo'n telefoontjes duren niet lang en zijn enkel om fraude te voorkomen. Je zal tenslotte ook gratis 'echt' geld krijgen om ermee te spelen. Dan moeten ze toch weten wie je bent en of je eerlijk bent!?
Waar anders krijg je nog gratis geld? Bijna nergens. Het lijkt misschien wat werk om al de formaliteiten te voltooien, maar je kunt er tenslotte $200 voor krijgen! Voor wat hoort wat natuurlijk...

Wees niet bang om het gratis pokergeld te laten groeien en al je vrienden in te lichten over dit concept!

Het beste,

Speedymalefi

Geen opmerkingen: